مديريت خدمات پشتيباني با توجه به شرح وظايف محوله در حوزه هاي ذيل ارائه خدمات مي نمايد :
الف - امور قرارداد ها :
1-مناقصه ها ( خدماتي – طرح هاي عمراني ، تاسيساتي ، خريد لوازم پزشكي )
2-مزايده ها ( فروش خودرو ، فروش املاك ، فروش اموال ، فروش لوازم مازاد )
3-تهيه استعلام بهاء
4-نظارت بر عملكرد شركتهاي طرف قرارداد با دانشگاه
5-برنامه ريزي و تلاش جهت واگذاري كليه امور قابل واگذاري به بخش خصوصي از جمله برون سپاري بخش سنگ شكن ، سي تي اسكن ، راديولوژي ، مامو گرافي و...
6-ايجاد و به روز كردن بانك اطلاعاتي خودرو ها ، شركتهاي طرف قرارداد ، اموال منقول و غير منقول سطح دانشگاه
7-نظارت و ايجاد هماهنگي لازم بر امورات شركتهاي خدماتي و فني و بازرگاني و حمل نقل و چاپ و تكثير و ...
8-حضور غياب كليه پرسنل
ب- امور رفاهي و خدمات :
1-نظارت و ايجاد هماهنگي بر امورات عمومي ساختمانهاي تحت پوشش از قبيل فضاي سبز و خطوط تلفن و تنظيفات و تاسيسات و غيره
2-نظارت و ايجاد هماهنگي بر امور مربوط به مهمانسراهاي و خوابگاه ها
3-برگزاري جلسات در خصوص امور رفاهي كاركنان و ارائه پيشنهادات مفيد ومنطقي .
4-همكاري در ايجاد هماهنگي برنامه هاي رفاهي ، تفريحي و ورزشي كاركنان بمنظور هر چه مفيد تر كردن آنها .
5-منازل سازماني و ساماندهي اسكان پزشكان
پ- امور نقليه :
1-ارائه سرويس به همكاران شاغل در سازمان مركزي و ساير معاونت ها
2-ارائه خدمات و سرويس در طول سمينارها و همكاري با مسئولين
3-بازديد و اظهار نظر در مورد نقص فني خودروها و رفع عيوب
4-توزيع خودرو در مناسبتهاي مختلف و تامين خودرو در طول شبانه روز به تمام واحدهاي سازمان مركز ي
5-نظارت بر ثبت هزينه هاي خريد و تعمير خودروهاي سازمان مركزي در شناسنامه فني خودروها